Jemaah

Saturday 16 February 2013

Pencerobohan Di Sabah

Betullah kata orang "banyak membaca, banyak pengetahuan dan ilmu bertimpa-timpa"...saya kata kat diri saya sendiri sebab dalam kita dok ghairah bercerita pasal PRU 13, pasal Pasar Tani..rupa-rupanya ada maklumat pasal Pencerobohan Di Sabah (Lahat Datu) yang saya tak tahu...nampak sangat saya ni ketinggalan zaman.

Saya yakin isu ni telah pun tersebar luas menerusi media-media tempatan dan kebanyakan pengunjung dah terlebih tahu mengenainya...walau apapun kita kena banyak bertawakkal kepada Allah kerana walau apapun dugaan yang diberi In Sya Allah..akan datang bantuan serta hikmah yang kita tidak ketahui dari Allah kelak.

Kepada anggota pasukan keselamatn lebih-lebih lagi Angkatan Tentera Malaysia yang semestinya sedang merancangkan strategi, banyakkan berdoa kehadrat Allah agar dipermudahkan segala urusan. Perbanyakkan baca surah Al Kausar
In Sya Allah..akan dipermudahkan urusan

No comments:

Post a Comment