Jemaah

Monday 18 February 2013

HAK ALLAH TAK BOLEH DITANGGUH!!!

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh..Assalamualaina Waala Ibadillah Hissolihin...

Saya terpanggil untuk mengupas kenyataan yang dikeluarkan oleh satu pihak berkenaan KALIMAH ALLAH, tidak terlintas ni hati saya untuk mengapi-apikan mana-mana pihak apatah lagi untuk mengheret isu ini sehingga memecahkan UMMAH..sama sekali tidak, namun saya kecewa dengan kenyataan berikut:

"Saya setuju ttg isu kalimah ALLAH ini... Dan seperti yg kita tahu isu ini adalah antara isu yg PR akan selesaikan sesudah PRU 13... Dan seperti Tuk Guru Hj Hadi cakap... Jika gabungan ini merugikan islam dan melayu... Kami pasti akan keluar dr PR... Dan buat masa ini... Isu ini masih dibincangkan oleh semua pemimpin PR... dan majlis syura PAS ttp berpendirian teguh utk tidak membenarkan kalimah ALLAH digunakan di gereja di Malaysia... Istiqomah"

Maaf sudah terlewat....
Kalau betullah selepas PRU 13 baru nak bincangkan HAK ALLAH sebagaimana yang termaktub di dalam Suratul Al Ikhlas, maka nyatakan mereka meletakkan ALLAH di tempat ke 3. Yang Pertama sahih perjuangan PARTI dan Kedua ialah menawan Putrajaya. Persoalannya, bukankah ini jelas membuktikan bahawa Islam telah mula dipinggirkan???

No comments:

Post a Comment