Jemaah

Wednesday 6 March 2013

TIAN CHUA TAK GUNA AKAL

Sepatutnya kita hantar saja Tian Chua ke Lahat Datu untuk bertempur...
Salam ukhwah kepada sahabat muslimin dan muslimat. Agak terkilan juga dihati saya apabila YB Tian Chua mengeluarkan kenyataan yang bagi saya cukup biadap dan tidak bertanggung jawab. Dalam aspek politik dan ideologi sebagaimana saya sering nyatakan..ianya adalah hak masing-masing dan saya tidak berminat dengan isu politik secara serius...Namun kenyataan beliau bahawa apa yang berlaku di Sabah adalah perancangan kerajaan adalah cukup tidak boleh diterima akal dan tidak bertanggungjawab...bagi saya sejahat mana sekalipun kerajaan, adakah mereka sanggup menggadaikan nyawa rakyatnya...
Adakah kematian Allahyarham satu sandiwara???
Adakah kematian perajurit PDRM itu juga adalah sandiwara atau pun dirancang...kenyataan yang cukup biadap..sebab mereka berdepan dengan nyawa....bagi budiman yang membaca artikel ini, gunalah kebijaksanaan masing-masing untuk menilaikannya...ADAKAH KEMATIAN SATU SANDIWARA..ADAKAH NYAWA, KESELAMATAN DAN KEDAULATAN NEGARA SATU SANDIWARA????
Kematian adalah wajib..namun ianya bukanlah sandiwara wahai Tian Chua

No comments:

Post a Comment