Jemaah

Friday 8 March 2013

PENCEROBOHAN DI LAHAT DATU-KEPUTUSAN NAJIB DISOKONG

Jampi Serapah bukan cara Islam...

Assalamualaikum buat semua pengunjung...sememangnya pernah ada dikalangan pengunjung yang menasihatkan saya agar tidak menyentuh isu politik secara serius..justeru biarlah saya nyatakan bahawa tajuk dan artikel ini bukanlah bermotifkan politik namun sebagai sokongan peribadi saya terhadap pendirian DS Najib berhubung insiden di Lahat Datu.

Walaupun saya bukan pakar dalam aspek peperangan namun saya berpendapat cadangan gencatan senjata yang dibuat oleh Pak Kiram tidak harus dilayan...kenapa sebab saya amat yakin mereka tidak akan menepatinya. Kalaulah mereka sanggup membunuh orang Islam yang tidak melakukan sebarang provokasi terhadap mereka, malahan memberi mereka makanan dan ruang rundingan sepenuhnya, adakah mereka akan akur dengan janji???? Nescaya tidak, justeru keputusan DS Najib agar mereka tetap keluar dan menyerah diri walaupun berhasrat mahu letak senjata adalah tepat...

No comments:

Post a Comment